Wednesday, June 21, 2017

# ALTHEA # Beauty

Bingkisan Raya Althea Dah Sampai!


Assalamualaikum!


Alhamdulillah ...just in time! Bingkisan yang dinanti-nantikan dah pun tiba dengan selamatnya. Siapa tak suka dapat shopping kan lebih-lebih lagi di hari raya ni. Rezeki dapat bingkisan istimewa sempena raya dari Althea

Hari tu kan aku ada kongsikan promosi sempena Ramadan bila shopping barangan makeup dan kecantikan di Althea, Haaaa ni nak bagitau barang yang aku shopping tu dah sampaiiii! Nak tahu apa yang aku pilih kali ni? Jom usha!




Memula nak cerita pasal kotak edisi terhad Althea ni. Haaa hari tu kan aku dah cerita, sempena Ramadan ni, Althea akan bagi kotak edisi terhad bilamana kita membeli mana-mana barangan di Althea. Comel je kotak dia, warna pulak lembut mata memandang. Bolehla kita buat untuk simpan barangan makeup atau hiasan di atas meja solek....kelassssss gitu!

Ada 7 barang yang aku pilih di Althea, apakah dia? Jom tengok bawah!


Woweeee!

ALTHEA | Pandas Dream White Hand Cream

MAT FIX | Matt Cushion #23

The Style 4D Mascara

Y.E.T | Do It Chu Lipstick - 06 Nude Slip

Y.E.T | Don't Worry Mask Sheet - Oil Control

Nella | Black & Black Pore Cleansing Set 

Nature Republic | Aloe Vera 92% Soothing Gel


Shopping di Althea memang menceriakan hatikuuuu! Thank you Althea ....selamat hari raya!!!


No comments:

Post a Comment

Apa kata korang?