Breaking

Wednesday, August 23, 2017

Istimewa Traveloka Untuk Sukan SEA 2017 (KL2017)


Assalamualaikum!

Kalau korang seorang yang suka melancong, pasti korang suka dengar perkataan ini .... TRAVELOKA! Traveloka antara laman web pilihan utama bagi mereka yang ingin mendapatkan kepuasan dan tawaran hebat untuk percutian domestik dan antarabangsa.  



Kini Traveloka kembali, dengan menjadi Penaja Emas dan Official Online Travel Partner untuk temasya Sukan SEA Kuala Lumpur 2017 yang sedang rancak berlangsung. Apatah lagi, negara kita menjadi tuan rumah tahun ini, pastinya Traveloka ingin meraikan saat kegemilangan ini bersama-sama kita. 

Hello, Malaysia! Sempena KL2017, kita bukan sahaja boleh bersorak untuk kemenangan pasukan negara kita, tapi Traveloka juga ingin mengajak korang rebut peluang untuk memenangi pelbagai hadiah bernilai RM200,000! Wowwwww .... lumayan sungguh! Korang boleh datang ke Booth Traveloka di Bukit Jalil dan sertai peraduan-peraduan yang disediakan di sana. Mana tahu korang punya rezeki boleh menang salah satu hadiah dari Traveloka!


Traveloka Livestream Page


Bagi menyemarakkan lagi semangat #bangkitbersama, Traveloka turut menyediakan perkhidmatan Traveloka Livestream Page di www.travelokakl2017.com.my yang mana korang boleh tengok secara LIVE perlawanan sukan samada di Facebook ataupun di Youtube! So, tak dapat tengok di stadium pun takpa sebab korang masih boleh saksikan pasukan korang bertanding di sini.

Bukan tu saja tau! Sambil melihat perlawanan secara LIVE, korang masih berpeluang memenangi kupon travel bernilai RM45,000! Caranya, dengan hanya meneka pasukan manakah yang akan menang bagi setiap perlawanan yang dipertandingkan.

Dua Promosi Hebat Dari Traveloka 

Ingat promosi ingat Traveloka! Ada 2 promosi hebat untuk kaki travel, iaitu GO S.E.A! dan Hello, Malaysia!


GO S.E.A!

Diskaun sehingga 60% untuk tiket penerbangan dan hotel di 10 destinasi Asia Tenggara seperti Singapura, Bangkok, Phuket, Chiang Mai, Ho Chi Minh City, Hanoi, Bali, Jakarta, Bandung dan Lombok! 

Nak lagi berbaloi? Korang boleh tempah semua ini hanya di hujung jari dengan menggunakan Aplikasi Traveloka! Yesss ... tolong download cepat sekarang jika belum ye. Rugi besar kalau korang tak manfaatkan kemudahan ini.

Dah download, jangan lupa daftar dan log in cepat. Kemudian korang boleh mula tempah tiket penerbangan ataupun hotel dari 11 Ogos sehingga 31 Ogos 2017. Fuh ... sempat lagi kalau nak booking sekarang ni!


Hello, Malaysia!

Ucapkan Hello, Malaysia! kerana korang boleh dapatkan diskaun untuk hotel dan penerbangan sehingga 40% bagi bila korang jelajah satu Malaysia! Nak teroka alam semulajadi atau nikmati bandar moden? Kenapa tidak kedua-duanya sekali? Dan semua ini korang boleh dapatkan bila korang tempah melalui promosi Hello, Malaysia oleh Traveloka!

Jangan lupa untuk datang melihat temasya Sukan SEA Kuala Lumpur 2017 yang sedang berlangsung sekiranya korang datang ke Kuala Lumpur ya. Jom kita sokong pasukan negara kita yang bertanding! Layari https://www.traveloka.com/en-my/promotion/hello-malaysia hari ini dan nikmati promosi bermula sekarang sehingga 31 Ogos 2017

Jom kita melancong bersama Traveloka dan bersorak untuk pasukan kita!

2 comments:

  1. wauu ada diskaun dari traveloka. kalau datang bukit jalil, boleh la datang booth nanti

    helloaiman

    ReplyDelete
  2. Traveloka memang menawarkan diskaun yang gile-gile....

    Insya Allah, jika kena dengan tempat dan masa, nak tempah juga di Traveloka.

    ReplyDelete

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.