Monday, March 12, 2018

# Petaling Jaya # TT JAM HOTWHEELS

Kakak menang apa tu?


Assalamualaikum!


Buat julung-julung kalinya, ada juga yang menang hadiah akhirnya! Dah berminggu-minggu diaorang masuk race, asyik kalah je hehe tapi malam tu rezeki buat kakak walaupun hanya tempat ketiga.

Boleh dikatakan setiap Sabtu kitaorg akan berkampung di PJ untuk TTKC sebab diaorang ada bukak jualan dan pameran kereta hotwheels disana. Untuk memeriahkan lagi suasana, diaorang adakan racing untuk dua kategori, kanak-kanak dan dewasa. 


Tahniah kakak! Kesian yang tudung biru tu hahaha


Bila dia tahu kakak dia menang tempat ketiga, lagi panjang muncung dia. Alahaiii Mira ... ibu pun kalah juga hahaha so, tak payah lah nak sedih sangat. Nanti kita masuk lagi dan lagi sampai Mira boleh menang hehe. 


Hadiah kakak

3 comments:

  1. Halahaiiii...kesiannya...dugaan la sorang menang sorang tak, btw..congrats kakak!

    ReplyDelete
  2. wah
    tahniah
    menang hotwheels

    ReplyDelete

Apa kata korang?