Saya Cemburu...

Thursday, December 06, 2012

Morning glory everyoneeeee!~ Akak cemburu...memey akak kuat cemburu. Tapi dik nonnnn, ni bukan cemburu pasai suami nak kawen lain, atau orang lain dapat beg tangan LV hehehe. Ni cemburu lain....

                              



Ader satu nikmat yang belum pasti lagi kita mungkin akan menikmatinya. Opkos sumer orang inginkan nikmat tersebut, even orang kafir juga mahukannya. Pagi ni akak terbaca satu artikel di HM tentang serangan di Gaza bulan lepas. Sangat menyedihkan apabila ada ibu yang kehilangan anak di depan mata dan tak mampu nak buat apa-apa.

Ada pula yang hancur kakinya dibedil oleh bom dan roket Zionis laknatullah itu. Tapi, ader satu petikan yang membuat akak turut merasa cemburu..!

" Ada rakan saya yang mati syahid. Saya cemburu mereka bakal menjadi ahli syurga kerana berjuang untuk Islam."

CEMBURU TAK??? Kalu korang tak cemburu, then something somewhere must be wrong in your head la.

Itu adalah kata-kata dari seorang penduduk Palestin yang ditembak dari belakang ketika Zionis memusnahkan bangunan balai polis di Gaza City bulan lepas. Alhamdullillah dia terselamat walaupun kini tak boleh bergerak.

P/S :Niat akak jugak nak mati syahid..walaupun memikirkan mati itu saja pun dah cukup menggerunkan hati ini.





You Might Also Like

0 pengomen comel

Apa kata korang?

DISCLAIMER - Hanimhashim.com merupakan blog peribadi. Segala pendapat yang diluahkan disini adalah berdasarkan dari pengalaman penulis sendiri dan tidak mewakili mana-mana pihak kecuali jika penulis nyatakan namanya di sini. Sebarang perkongsian atau penyebaran apa-apa maklumat dari blog ini samada melalui PRINT SCREEN atau apa saja cara adalah dilarang sama sekali kecuali dengan keizinan tuan punya blog. Tindakan akan diambil sekiranya hak persendirian ini dicabuli. Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Terima kasih

Facebook - HanimHashimDotCom

Google+ Followers

COPYRIGHT @ 2016 HANIM HASHIM