Friday, January 11, 2013

# Video

Jangan Pegang Botol Air Ni!

Sekiranya anda berada di airport, JANGAN sesekali ringan tangan nak tolong pegangkan BOTOL AIR orang yang tak dikenali, awang k-pop ker, awek Brazil ker, Justin Bieber ker walaupun dalam masa yang singkat. Kenapa....??Tengok video ni yer anak-anak (^_^)


Korang tau aper dia dalam botol tu?? DADAH....memey haramjadah tul taktik pengedar dadah antarabangsa ni! Mereka menggunakan botol air & kita sebagai alat untuk menyeludup masuk dadah mereka ke mana2 negara. 

So, korang jangan TERPEDAYA dengan 'drama' mereka, tak kirala di mana korang berada sekali pun. Jangan nanti korang yang ke 'dalam' kerana diaorg....

2 comments:

  1. la,boleh buka. Heran jugak tadi,tak nampak pun dadah. Bila tgk video.baru faham.

    ReplyDelete
  2. sangat2 hebat dorang sekarang ni..ish3..

    ReplyDelete

Apa kata korang?