ruangiklan
ruangiklan

Friday, January 11, 2013

Jangan Pegang Botol Air Ni!

  2 comments    
categories: 
Sekiranya anda berada di airport, JANGAN sesekali ringan tangan nak tolong pegangkan BOTOL AIR orang yang tak dikenali, awang k-pop ker, awek Brazil ker, Justin Bieber ker walaupun dalam masa yang singkat. Kenapa....??Tengok video ni yer anak-anak (^_^)


Korang tau aper dia dalam botol tu?? DADAH....memey haramjadah tul taktik pengedar dadah antarabangsa ni! Mereka menggunakan botol air & kita sebagai alat untuk menyeludup masuk dadah mereka ke mana2 negara. 

So, korang jangan TERPEDAYA dengan 'drama' mereka, tak kirala di mana korang berada sekali pun. Jangan nanti korang yang ke 'dalam' kerana diaorg....

2 comments:

  1. la,boleh buka. Heran jugak tadi,tak nampak pun dadah. Bila tgk video.baru faham.

    ReplyDelete
  2. sangat2 hebat dorang sekarang ni..ish3..

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.