Tuesday, January 29, 2013

# Lelaki

Khalid Ibrahim: Bring It On!

Fuh! Fanasssss...fanassssss. Zaman sekarang ni saman menyaman dah jadi trend plak yer. Salah skit..saman! Cuit skit...saman! Tegur skit...saman! Tapi, kalu tak mo malu dan kalah saman, kenela ada bukti yang sahih sebelum nak menyaman orang...ke guaner?
Aperpun, berani kerana benar. Maka, tak perlu gusar dan takut untuk berhadapan dengan saman. Itulah pendirian Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim yang mengalu-alukan saman berkenaan kerana berpendapat, kerajaan negeri telah melakukan lebih daripada apa yang dijanjikannya ketika kempen pilihan raya tersebut.


Tan Sri Khalid Ibrahim
"Boleh, boleh (saman). Teruskan ke mahkamah, itu memang digalakkan... Mengikut pandangan kita, kita dah buat lebih daripada apa yang kita janjikan," katanya....

Tambahnya, kerajaan negeri juga meraikan warga emas dengan pemberian baucar membeli-belah RM100 melalui program 'Jom Shopping yang tidak diumumkan dalam manifesto pilihan raya sebelum ini.

Beliau mengulas ancaman saman oleh kumpulan tersebut untuk menuntut bayaran caruman takaful RM2,500 yang didakwa dijanjikan semasa kempen pilihan raya tersebut.


So, tunggu je la step seterusnya. Aku bukan pro-sini atau anti-sana, tapi aku nak tengok sejauh mana kebenaran akan terungkai. Dan seadil mana sistem keadilan di negara kita. 

Berkatalah benar walaupun ia pahit~ Peace!

2 comments:

  1. memang HOT bila tengah panass! bila dah sejuk, dia COOL lah..hihi

    ReplyDelete
  2. @aynora:hehehe HOT atau COOL...kiter tengok sapa yang kenaaaa...!:)

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Follow Us @soratemplates