ruangiklan
ruangiklan

Tuesday, January 08, 2013

Lebihan Roti Untuk PERMATA?

  3 comments    
categories: 

Haddowww! Tak tahu nak cakap aper yek, tapi kalu anak korang diberi lebihan makanan orang lain..korang suker tak? Mungkin niat dia baik, tapi caranya ramai benor yang tak berkenan. 



Program Roti 1Malaysia merupakan usaha untuk mengumpul roti lebihan daripada hotel mewah untuk diagihkan ke rumah kebajikan, dan golongan yang memerlukan.

"Pastikan roti dan croissant ini sampai kepada anak-anak ini, sebab saya tidak fikir anak-anak daripada pusat PERMATA pernah mengecapi croissant.

"Jadi tolonglah beri mereka peluang untuk merasai croissant - bukan sahaya anak-anak di rumah (jagaan) tetapi juga di pusat jagaan PERMATA," katanya.-yahoo.com

Ader yang kata, "Cikai sangat ker anak aku sampai diaorg nak bagi lebihan roti untk bagi anak aku makan?". Ader plak yang cakap, "hanya sisa makanan? hmm baik suh kilang roti hantar roti banggali je kat PERMATA, itu lebih sedap didengar."

Begitulah respon orang ramai mengenai hal roti ni. Respon aku?? Anak-anak aku tak suker croissant @ lebihan roti dari hotel mewah. Diaorg suka roti kaya jer (^_^)...yang ibu diaorg buatkan.

P/S: Respon korang?

3 comments:

  1. saya rasa tak patut..rasa terhina di situ..meskipun bukan lebihan mulut tapi bila sebut perkataan lebihan, rasa teruk sangat ke.

    ReplyDelete
  2. niat dah btul... mungkin cara percakapan tu yg x btul... knapa harus mohon lebihan roti dr hotel sedangkan boleh jer ckp bantuan roti dr hotel mewah ke...

    ReplyDelete
  3. napa nak bg org sisa2 ja..

    kak ltk kod tu bawah ]] yg dcr..dah update :)

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.