Thursday, January 31, 2013

# Lelaki

ND Lala: 'Tolong Jangan Biadab'

Hurrmm...sejak dua menjak ni hubungan deme (Sharnaaz-Shila) selalu jadi tatapan spotlight di media hiburan. Dari kes cintan, gaduh manja, baran sehingga ke sekarang...

Terbaru, ND Lala menyatakan rasa kesalnya pada boypren Shila yang dikatakan memalukannya sekeluarga berhubung pernyataan Sharnaaz yang tetap akan datang merisik, walhal ND Lala sendiri tidak pernah mengadakan perbincangan bersama keluarga Sharnaaz mengenai perkahwinan itu...guaner tu?


“Saya dan ibu Shila masih hidup, masih bernyawa, sekurang-kurang hormatilah kami sebagai orang tuanya.

“Kalau Shila mahu kahwin sekali pun, saya walinya, bukan Shaarnaz yang menentukan itu isterinya,” kata Amir Amzah Salleh, 51 atau ND Lala yang juga bapa kepada penyanyi, Shila Amzah, 23.




“Dia (Shaarnaz) mengakui Shila bakal isterinya dan tetap akan merisik, semua itu karut. Jangan keluar kenyataan yang boleh memalukan diri sendiri dan saya percaya keluarga Shaarnaz turut malu dengan tindakannya itu,” katanya.-hm





Hurmmm...cinta terhalang ke ni? Dah macam drama bersiri dah plak aku tengok. Aperpun, jangan sesekali biadab dengan orang tua wokeh!Peace~

4 comments:

  1. uikk.. hav something wrong sumwhere kah? he3

    ReplyDelete
  2. @tenku: i think have la...hehehe

    ReplyDelete
  3. fuh,,, nasib baik la saya tak jadi masuk minang dia... hahaha

    ReplyDelete
  4. @papa: eh boleh lagi aper...3 tempat kosong lagi tuuuu. Tapi, mintak izin wali kat atas dulu hahahaha~

    ReplyDelete

Apa kata korang?