Thursday, January 10, 2013

# Anything and Everything

Popular Ker??


Nak tergelak pun ader biler baca kajian populariti yang dibuat ke atas PM dalam sinarharian ni. Tak faham aku..penting ker populariti seseorang untuk meraih sokongan dari orang lain?

Menurut kajian tersebut populariti PM meningkat kepada 65% pada bulan Oktober dan menyusut sedikit kepada 63% pada bulan lepas. Ye la, penghujung bulan September tu kan pembentangan belanjawan 2013, jadi faham2 la kalu masa tu sokongan meningkat huhu.

Tapi, dengan peningkatan harga barang yang semakin hari semakin teruk ni, sampai Milo pun boleh naik harga kepada RM32++ hengget, ditambah plak dengan macam2 masalah luar dalam lagi susah la nak maintain ke'fofularan' tu huhu.

Bukan populariti semata-mata yang akan menjamin sokongan rakyat, tapi ketulusan dan kebertanggungjawaban dalam menjalankan amanat rakyat itu yang akan dinilai oleh rakyat, yer dop?huhu. 


1 comment:

Apa kata korang?