Terima Kasih Pingje.org

Monday, January 28, 2013

Biler bukak email tadi, dapat satu perkhabaran dari Pingje.org mengenai bagaimana nak jadikan artikel blog kiter SEO friendly. Aku yang tak sampai setengah tahun berblogging ni memey tak amik port pun pasai mende2 ni sumer pada mulanya. Sebabnya, aku takda basic knowledge pasai kekdah (kaedah) SEO ni.


Tapi, mungkin sekarang aku kene alert pasai SEO ni hehehe. Aperpun, terima kasih sekalung budi kuucapkan kepada admin Pingje.org yang sudi 'menyelamatkan' blog aku dari terus menjadi blog yang tak friendly.


Bagi sesiapa yang berdaftar ngan Pingje.org ni mesti korang dah dapat email tentang tips SEO ni kan? Popular kejap nama blog aku hehehe. Tapi, kalu takde orang nak tegur aper kesalahan aku camner aku nak betulkan ye dak? Lagipun, knowledge sebegini baik untuk disebar dan dikongsi bersama ye dop? Plus, ini baik juga untuk trafik aku yang akhir2 ni menjunam teruk!huhu...

Oooohhhh...baru ku tahu selama ni dimana silapku. Patutlah, aku pun pelik tiap kali aku ping artikel mesti nama blog aku di depan nama artikel. Tapi, aku buat dekkk jer, ingat takde problem pun. Tapi, ghupernyer itu sumer bersangkaut paut dengan kenaikan atau penurunan trafik di blog aku. Hurmmm....banyak lagi nak kene belajar ni! 

So, next time i'll know what to do...weeee:D Thanks again pada admin Pingje.org (^_^)

You Might Also Like

4 pengomen comel

  1. Salam...sama2..semoga SEO blog ni menjadi semakin mesrah SEO..:)..

    By JR Admin@pingje.org

    ReplyDelete
  2. wahh.. best nya.. tahniah, mungkin akak boleh jadi blogger yang berjaya.. terus terang wan sedang dalami trick dan Tips SEO agar blog lebih mesra Friendly.. Tahniah :)

    ReplyDelete
  3. @irwan: insyaAllah dik..mekasih kerana bantuan tadi. Aperpun, we learn from mistakes kan hehe (^_^).

    ReplyDelete

Apa kata korang?

DISCLAIMER - Hanimhashim.com merupakan blog peribadi. Segala pendapat yang diluahkan disini adalah berdasarkan dari pengalaman penulis sendiri dan tidak mewakili mana-mana pihak kecuali jika penulis nyatakan namanya di sini. Sebarang perkongsian atau penyebaran apa-apa maklumat dari blog ini samada melalui PRINT SCREEN atau apa saja cara adalah dilarang sama sekali kecuali dengan keizinan tuan punya blog. Tindakan akan diambil sekiranya hak persendirian ini dicabuli. Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Terima kasih

Facebook - HanimHashimDotCom

Google+ Followers

COPYRIGHT @ 2016 HANIM HASHIM