Wednesday, January 09, 2013

# Nuffnangers

Terima Kasih Sir Nuffnang.

Mula-mula masuk bende alah ni memey kenit tak paham staram (dialek ganu). Tapi, skrg dah paham skit..kot hehe. Aperpun, dah lama Kenit tak 'jumpa' Sir Nuff, so saje la gi melawat tadi. Dan nampaknya, sudah bertambah la CPC Campaign Kenit...(^_^).

Terbaru campaign DiGi Triple D berjaya 'ditempek' di blog kesayanganku ini hehehe. 



Terima kasih Sir Nuff beri kepercayaan pada blog Kenit untuk letak iklan dia. Bagila banyak lagi yer Sir Nuff hehe. Walaupun, 'tangkapan' belum memberikan hasil tapi sudah ada peningkatan dari tahun lepas. 

Semoga tahun 2013 Sir Nuff akan lebih tangkap 'cintan' dengan blog Kenit ni weeeeeee (^v^)


Terjah jugak yang ni:



3 comments:

  1. salam akak..antara CPUV ngan CPC tu cam mn?? saya tak faham..akak faham tak??

    ReplyDelete
  2. @FozyAliya :salam Aliya, akak paham tapi tak pandai nak terangkan takut Aliya nanti lagi tak paham apa akak tulis hehe. Aliya boleh refer kat sini -> http://hazirahramli.blogspot.com/2012/08/perbezaan-antara-cpuv-campaigns-cpc.html

    ReplyDelete
  3. hee, untung lahh,.hanna pnye nuffnang xley bukak. xtaw npe ..huu, sedihh

    ReplyDelete

Apa kata korang?