Monday, September 15, 2014

# Cabaran30Hari # KBBA

[Cabaran 30 Hari] Hari 15 - Surat Untuk Seseorang


Assalamualaikum!




Yeaaa! setengah bulan dah berlalu, nampaknya #cabaran30hari makin hari makin sukar! haha. Takpe takpe, kita kayuh slow slow lor janji sampai cukup 30 hari.


Cabaran hari ke-15 menghendaki aku menulis surat pada seseorang. Hurm.. pada sapa aku nak tulis yek? Dah tentu bukan pada Pak Jelan, dengan dia takyah surat bagai, sila guna mulut ye! haha...


Kepada dotdotdotdot,

Kuih talam kak sedap la kak. Anak-anak saya pun puji kuih talam kak semalam, boleh buatkan setalam tuk saya tak? ^^

Yang ikhlas memuji,

Hanim


Amacam ok tak? hahaha :p


Koleksi Cabaran 30 Hari

12 comments:

  1. hehe..harap2 dapatlah ye setalam..kalo dapat meh la share..

    ReplyDelete
  2. ok jer tu, nanti dapatlah bertalam2 tu....

    ReplyDelete
  3. Ayuni pun nak rasa kuih talam akak tu, boleh tak? :)

    ReplyDelete
  4. hehe hope org tu dapat bagi setalam nanti XD

    ReplyDelete
  5. deyy..mintak kuih plakk..haha..

    meh singgah tgk surat saya:
    http://ceriteracintabalqis.blogspot.com/2014/09/cabaran-30-hari-hari-15-surat-kepada.html

    ReplyDelete
  6. Simplenya surat anim..haha ok surat jugak tu.

    ReplyDelete
  7. Ni surt puji ke surat bodek nak setalam dua...hahahahaha.....ni la surat paling sempoi. ?.haahaha....
    www.armilastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. hahaha...pendeknyer surat..tapi pasti die tersenyum..sebab kuih talam die sedap

    ReplyDelete

Apa kata korang?