ruangiklan
ruangiklan

Wednesday, September 17, 2014

[Cabaran 30 Hari] Hari 17 - 5 Perkara Yang Aku Rindukan


Assalamualaikum!


sekadar gambar hiasan


Sememangnya banyak benda atau perkara atau orang yang aku rindukan saat ini.


5 Perkara/Benda Yang Aku Rindukan Waktu Ini!

  • Char kuey tiow!
Giler kentang tul la! Lama dah aku usha gerai char kuey tiow yang aku selalu pergi tu, tapi lama benor dia cutinye! Apasal la abg char kuey tiow ni lama tak meniaga .... dah kaya sangat ke??? hahaha.


  • Jaga kakak dan adik time diaorg masih baby
Rindu sangat bau baby, rindu sangat time agah-agah diaorg pastu diaorg ketawa berdekek. Rindu sangat tatihkan diaorg. Rindu sangat peluk cium gomol-gomol lepas mandikan diaorg ....rindu!!


  • Bela kucing
Teringin nak bela kucing, tapi bukan mudah nak bela sebenarnya. Dulu, mak abah ada tolong subsidi makan dan ubat-ubatan hehe. Kalau aku jumpa tepi jalan, hanya mampu bagi 'salam' je la.


  • Zaman kanak-kanak
Balik sekolah, hempas beg sekolah kat kerusi tukar baju turun bawah pastu main rounders sampai kul 7 malam huhu. Bahagiaaaaaaa! lepas tu balik kene bebel ngan mak tapi masih boleh senyum lagi wakakaka :p


  • Balik kampung
Rindu nak balik kampung Rembau dan Melaka. Rindu nak lalui zaman aku kecil-kecil dulu kat kampung. Tido umah Wan, main ngan sepupu-sepupu, berborak sampai lewat malam. 


Kalau dapat masa diputarkan kembali, ingin sekali aku ulangi saat-saat indah bersama muuuuuuu. .... oh kasihhh~ hahaha. 

Kemain berjiwang sakan aku petang ni hehe. 


Koleksi Cabaran 30 Hari


8 comments:

  1. Rindu nak beranak lagi akan terubat anim insyaAllah kuat kan usaha haha

    ReplyDelete
  2. Ayuni ada 8 ekor kucing di rumah. Nak seekor tak untuk dibela? :D

    ReplyDelete
  3. Ena rindu kampung!!! Rindu nak beraya kat kampung wan dengan tok wan... huaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. Rindu zaman sekolah!!
    huhu

    Jom follow zarith balik:

    http://butikgebugebu.blogspot.com/2014/09/resipi-makanan-baby-6-12-bulan.html

    ReplyDelete
  5. kalaulah boleh putarkan balik masa... alangkah seronoknya. :) btw tolong vote kami...
    if you dont mind, our green warriors really need your support. Do click the link below and support us.
    ‪#‎support_tey_kedah‬ !
    http://ridoma.blogspot.com/2014/09/todays-youth-is-tomorrows-future.html

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.