ruangiklan
ruangiklan

Friday, September 19, 2014

[Cabaran 30 Hari] Hari 19 - Resepi Kegemaranku


Assalamualaikum!


Makannnnn! Jom cerita pasal makan hehe. Semua orang suka makan kan, dan setiap orang mesti ada resepi kegemaran masing-masing ye dop.

Hari ni aku nak kongsikan resepi kegemaran aku yang aku belajar dari mak aku. Masak simple biasa-biasa tapi 'air tangan' tu yang membuatkan makanan kita sedap atau tidak ye dop hehe.




Kari Ayam Kampung diberi nama, opkos aku ada kongsikan resepinya di SINI. Sedap dimakan dengan roti jala atau cicah roti canai perghhh! I loiikeeee :D


*mood family holiday sudah mariiiiiiii ^^


Koleksi Cabaran 30 Hari


8 comments:

  1. Kari ayam buatan emak juga paling sdp kan kak

    ReplyDelete
  2. nie yang rasa lapar balik nie...hehehe

    ReplyDelete
  3. makan dengan roti pun sodap ni...eh..nak bercuti..ke mana tu..hehehe

    ReplyDelete
  4. Kari ayam kampung... sedap tu :D
    http://ayunirafilah.blogspot.com/2014/09/cabaran-30-hari-hari-19-1-resipi.html

    ReplyDelete
  5. Nampak sedap..tapi saya tak makan kari :'(

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.