Wednesday, September 24, 2014

# Cabaran30Hari # KBBA

[Cabaran 30 Hari] Hari 24 - Rumah Impian Aku


Assalamualaikum!



Adakah rumah di atas ni rumah impianku? Nehi to! tidak sama sekali hehe. Gambar tu sekadar hiasan aje hehe.


Percaya tak kalau aku cakap, rumah impianku bukan rumah besar yang mewah macam dalam tv atau dalam majalah tu? Aku ni sederhana orangnye beruntung benor Pak Jelan dapat aku hehehe.

Rumah impian bukan bermaksud perabot yang mahal atau tv besar 50 inci atau kolam renang 2 tingkat. Pada aku, rumah impian bermaksud sebuah keluarga yang tinggal bersama, suka duka gelak ketawa berkongsi rasa dan cerita. Saling memahami dan mengasihi antara satu sama lain, sentiasa ada ketika diperlukan dan sama-sama berusaha membawa keluarga ke jalan yang benar.

Itulah rumah impianku.... ^^


Koleksi Cabaran 30 Hari


9 comments:

  1. As salam. Mcm best jer cabaran ni.. hihi..

    jemput dtg blog kita

    www.bidadarigojes.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Benar..sesebuah rumah jika dipenuhi hanye dgn barangn yg bkualiti bermutu tinggi tapi sepi dgn kualiti hubungn kkluargaan..bukanlah sesuatu yg bole beri kebahagian berpnjngn buat kite...moge Allah kurniakan hanim keluarga yg harmoni mesra & kasih syg yg sentiase erat dgn sentiase berpandukn cara hidup islam inshaAllah

    ReplyDelete
  3. Moge impian puan hanim tercapai..aminn^^

    ReplyDelete
  4. Rumah kecil tapi meriah seronok kan :)

    jemput singgah blog saya~http://seronoknyermelukis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. salams pagi khamis semoga impian tercapai

    ReplyDelete
  6. rumah kecil hidup bahagia..takpe..aslkan slesa..ehhe

    ReplyDelete
  7. cepat buat rumah cmni nk gi santai sana.

    ReplyDelete
  8. Semoga impian sis tercapai. Aamiin.. Anda kaya dan berjaya!

    ReplyDelete

Apa kata korang?