Thursday, September 25, 2014

# Cabaran30Hari # KBBA

[Cabaran 30 Hari] Hari 25 - Berita Terkini Hari Ini Yang Aku Baca




Assalamualaikum!




Hahahahahahahahaa.....

Motif ketawa dulu sebab memang kena betul ngan tajuk entri #cabaran30hari untuk hari ini hahaha. 


Pagi-pagi lagi dah buat lawak la diaorg ni! Memang berbakat sungguh buat lawak pesen gini, kena plak timenye tu kan hahaha.

Jangankan aku ... orang Pantai Timur sendiri dok menggaru kepala yang tidak gatal bila menatap tajuk berita ni hahaha. Apo nak buek, dekat nak pilihanraya ni yang tak masuk akal boleh jadi relevan.

Haihh ...

Selagi boleh lebong deme lebong sapa kiamat .... jengggg!



Koleksi Cabaran 30 Hari



8 comments:

  1. bca tajuk je.. cerita dia apa?
    sja tjuk nk bg hot

    ReplyDelete
  2. tak tau ler nak royat mende
    tu keh maleh nak baca satkabo

    ReplyDelete
  3. Owh x baca lagi berita paper pg tadi.. I is bz la pulak. Hurmm.

    ReplyDelete
  4. Aah kenapa xde minyak? Malas baca paper.. tak suka hahaha

    ReplyDelete

Apa kata korang?