ruangiklan
ruangiklan

Thursday, September 25, 2014

[Cabaran 30 Hari] Hari 25 - Berita Terkini Hari Ini Yang Aku Baca




Assalamualaikum!




Hahahahahahahahaa.....

Motif ketawa dulu sebab memang kena betul ngan tajuk entri #cabaran30hari untuk hari ini hahaha. 


Pagi-pagi lagi dah buat lawak la diaorg ni! Memang berbakat sungguh buat lawak pesen gini, kena plak timenye tu kan hahaha.

Jangankan aku ... orang Pantai Timur sendiri dok menggaru kepala yang tidak gatal bila menatap tajuk berita ni hahaha. Apo nak buek, dekat nak pilihanraya ni yang tak masuk akal boleh jadi relevan.

Haihh ...

Selagi boleh lebong deme lebong sapa kiamat .... jengggg!



Koleksi Cabaran 30 Hari



8 comments:

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.