Monday, September 29, 2014

# Cabaran30Hari # KBBA

[Cabaran 30 Hari] Hari 29 - Bunga Kegemaran Dan Ertinya Pada Aku


Assalamualaikum!



Lemah nau aku kalau bab ni! hehehe. Tipula kalau aku cakap aku tak suka bunga, tapi memang aku takda bunga kegemaran.  Semua yang cantik dipandang, harum dibau semua itulah yang aku suka hehe. 


Dah kalau aku takda bunga kegemaran, makanya aku tak reti la nak huraikan apa ertinya huhu. Pada aku, semua bunga sama je. Ros merah ke, kuning ke, putih ke benda sama je. Manusia je yang suka tafsirkan benda ikut naluri hati.

Bunga kat atas tu? Itulah bunga jenjarum ... aku shoot kat kampung. Nak tengok lagi gambar bunga mak aku? Meh terjah SINI :)



Koleksi Cabaran 30 Hari



6 comments:

  1. Hehehe... saya pun tak ada bunga kegemaran secara specific :)

    ReplyDelete
  2. bunga jenjarum ni suka buat rantai lah gelang lah masa kecik2...errrr... jap fikir tengah buat entri ke pasal bunga ni...pernah...ha ha ha, baca entri anim dapat ilham, tapi dah buat entri ni dulu...

    ReplyDelete
  3. saya suka jugak bunga cuma tak suka bunga2 tu dok dalam rumah..dok kat luar je boleh..hehehe

    ReplyDelete
  4. bunga ni yang ada air dia hujung rasa manis tu kan ?

    ReplyDelete
  5. sabo je la anim ni hahahahha....

    ReplyDelete
  6. Hehe... So, en somi xpayah hadiahkn bunga bagai. Hehe... Jimat

    ReplyDelete

Apa kata korang?