Tuesday, January 08, 2013

# Anything and Everything

Teka Bunyi ERA:RM43,200 Sah Milik Yusni.

Wah wah wah wah wah, akhirnya pemenang bagi teka bunyi ERA telah pun ada! Hari yang sungguh bertuah buat Encik Yusni yang telah berjaya memenangi hadiah wang tunai berjumlah RM43,200 yo! Banyak tuuuuu...

Biasanya, setiap kali ader teka bunyi ERA, pendengar akan bagi jawapan yang berulang-ulang. Tapi, jawapan yang diberi oleh Yusni pagi tadi memey tepat dan hmmm...tak terfikir plak aku selama ni hehehe.Nak tahu aper jawapannya?? Ni haaaa...


Yeaahhhh! Inilah jawapan sebenar yang dicari2 selama ni...floor polisher atau dalam bahasa melayunyer, penggilap lantai elektrik hehe. Aperpun, tahniah En. Yusni kerana telah bergelar Orang Kaya Baru Yusni wahahaha~


2 comments:

  1. wah..banyaknya..bertuah betul..kalau saya pun tak terfikir benda ni..hebat. ^__^

    ReplyDelete
  2. @Nurul Aini

    akak ader terpikir jugak...tapi tka terpikir nak tepon plak hehehe (^_^)

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Follow Us @soratemplates