ruangiklan
ruangiklan

Tuesday, January 08, 2013

Teka Bunyi ERA:RM43,200 Sah Milik Yusni.

Wah wah wah wah wah, akhirnya pemenang bagi teka bunyi ERA telah pun ada! Hari yang sungguh bertuah buat Encik Yusni yang telah berjaya memenangi hadiah wang tunai berjumlah RM43,200 yo! Banyak tuuuuu...

Biasanya, setiap kali ader teka bunyi ERA, pendengar akan bagi jawapan yang berulang-ulang. Tapi, jawapan yang diberi oleh Yusni pagi tadi memey tepat dan hmmm...tak terfikir plak aku selama ni hehehe.Nak tahu aper jawapannya?? Ni haaaa...


Yeaahhhh! Inilah jawapan sebenar yang dicari2 selama ni...floor polisher atau dalam bahasa melayunyer, penggilap lantai elektrik hehe. Aperpun, tahniah En. Yusni kerana telah bergelar Orang Kaya Baru Yusni wahahaha~


2 comments:

  1. wah..banyaknya..bertuah betul..kalau saya pun tak terfikir benda ni..hebat. ^__^

    ReplyDelete
  2. @Nurul Aini

    akak ader terpikir jugak...tapi tka terpikir nak tepon plak hehehe (^_^)

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.